Όροι & Προϋποθέσεις
1. Εταιρεία
Επωνυμία και διεύθυνση:
RockFast s.r.o.
Bohosudovska 478
415 10 Teplice
Τσεχική Δημοκρατία
Αριθμός εγγραφής: 09385363
ΑΦΜ: CZ09385363
Email: info@craftmaker.gr
Ώρες λειτουργίας: 7:30 - 16:00 BST
2. Παραγγελία και σύναψη της σύμβασης
Τα προϊόντα που παρουσιάζονται στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα ή στην τρέχουσα διαφήμισή μας, συμπεριλαμβανομένης της λεπτομερούς περιγραφής, δεν αποτελούν δεσμευτική προσφορά από εμάς για εσάς. Όταν μας δίνετε μια παραγγελία εγγράφως, τηλεφωνικά, ηλεκτρονικά ή με οποιαδήποτε άλλη μορφή, μας υποβάλλετε μια νομικά δεσμευτική προσφορά. Ομοίως, κατά κανόνα, μας υποβάλλετε μια νομικά δεσμευτική προσφορά όταν εισάγετε τις ζητούμενες πληροφορίες σε οποιαδήποτε από τις ηλεκτρονικές φόρμες παραγγελίας στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα και ολοκληρώνετε κάνοντας κλικ στο κουμπί «Παραγγελία τώρα». Αντιθέτως, η απλή προσθήκη ειδών στο καλάθι αγορών σας δεν συνιστά νομικά δεσμευτική προσφορά εκ μέρους σας.
2. α) Πρόσθετες πληροφορίες
Πρόσθετες πληροφορίες για Συμβάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Μετά τη σύναψη της σύμβασης, αποθηκεύουμε το κείμενο της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων των Τυποποιημένων Όρων και Προϋποθέσεων, για τους δικούς μας σκοπούς. Εάν υποβάλετε μια παραγγελία στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα, οι λεπτομέρειες της αγοράς σας εμφανίζονται στην επιβεβαίωση που σας αποστέλλουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας. Υποχρεούστε να αποθηκεύσετε μόνιμα ή να εκτυπώσετε την εν λόγω επιβεβαίωση παραγγελίας, ώστε να έχετε πάντα στη διάθεσή σας το περιεχόμενο της σύμβασης, μετά τη σύναψή της, σε μόνιμη μορφή. Μπορείτε να αποθηκεύσετε την επακόλουθη σύμβαση αποθηκεύοντας το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιέχει την επιβεβαίωσή μας.
Όσον αφορά την αναγνώριση και τη διόρθωση τυχόν σφαλμάτων κατά τη δακτυλογράφηση, σας εφιστούμε την προσοχή στα εξής. Για την παραγγελία σας στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα, έχετε τοποθετήσει τα επιλεγμένα είδη σας στο καλάθι αγορών σας. Εκεί θα βρείτε επίσης μια επισκόπηση όλων των ειδών που έχετε τοποθετήσει στο καλάθι αγορών και τα ακριβή έξοδα αποστολής. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί «Ταμείο». Στη σελίδα που ανοίγει στη συνέχεια, παρακαλούμε εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή «Προσθήκη μεθόδου πληρωμής». Εκεί, επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής που έχετε επιλέξει και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή «Σύνοψη παραγγελίας». Εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα επιλεγμένα είδη σας και τυχόν πρόσθετες λεπτομέρειες που έχετε εισαγάγει και να ελέγξετε για τυχόν σφάλματα κατά τη δακτυλογράφηση. Για να κάνετε διορθώσεις, μπορείτε τώρα να κάνετε κλικ στην επιλογή «Αλλαγή» ή «Πίσω». Είναι όλα σωστά τώρα; Μόνο όταν κάνετε κλικ στο κουμπί «Παραγγελία τώρα» θα υποβάλετε δεσμευτική προσφορά για την αγορά των αγαθών.
Μόνο αν υποβάλετε παραγγελία μέσω του Ηλεκτρονικού μας Καταστήματος θα σας στείλουμε επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προορίζεται μόνο για να σας ενημερώσει ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και σας δίνει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Αυτή η επιβεβαίωση δεν συνιστά αποδοχή της προσφοράς σας. Η σύμβαση πώλησης μαζί σας καταρτίζεται, με την επιφύλαξη των οικείων Τυπικών Όρων και Προϋποθέσεων, μόνο όταν έχουμε αποστείλει τα είδη που έχετε παραγγείλει, γεγονός που συνιστά αποδοχή της προσφοράς σας.
3. Όροι παράδοσης
3. α) Τυπική παράδοση
Εντός της Ιταλίας, τα παραγγελθέντα και διαθέσιμα προϊόντα θα παραδοθούν εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας και, σε περίπτωση πληρωμής εκ των προτέρων, εντός 5-6 ημερών από τη στιγμή που θα δώσετε εντολή στην τράπεζά σας να πραγματοποιήσει την πληρωμή. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την τήρηση αυτού του χρόνου παράδοσης, εκτός εάν η παράλειψη αυτή είναι σκόπιμη ή οφείλεται σε βαριά αμέλεια εκ μέρους μας.
Εάν υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση ή εάν η παραγγελία σας δεν μπορεί να παραδοθεί εν όλω ή εν μέρει, θα σας ενημερώσουμε αμέσως σε κάθε περίπτωση και θα σας επιστρέψουμε αμέσως τις πληρωμές που έχουμε ήδη εισπράξει από εσάς. Για διεθνείς παραδόσεις, ανατρέξτε στην ενότητα 5 κατωτέρω. Οι παραδόσεις σε προορισμούς εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενδέχεται να υπόκεινται σε πρόσθετους τελωνειακούς δασμούς για εσάς. Οι τοπικές τελωνειακές αρχές μπορούν να σας παράσχουν λεπτομέρειες.
Κάθε αλληλογραφία μαζί μας πρέπει να γίνεται στα ιταλικά ή στα αγγλικά. Αυτό ισχύει και για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης. Στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα είναι επίσης δυνατή η χρήση της αγγλικής, της γερμανικής, της τσεχικής, της σλοβακικής ή της ουγγρικής γλώσσας.
3. β) Διαχωρισμένες παραγγελίες
Εάν, με τη συγκατάθεσή σας, παραδώσουμε τα υπόλοιπα είδη της παραγγελίας σας σε μεταγενέστερη ημερομηνία, θα τα παραλάβετε χωρίς έξοδα αποστολής ή συσκευασίας.
4. Πληρωμή
Προσφέρουμε τις ακόλουθες επιλογές πληρωμής: πληρωμή μέσω λογαριασμού, PayPal, πιστωτική κάρτα, αντικαταβολή ή προπληρωμή με τραπεζικό έμβασμα. Σε κάθε παραγγελία, διατηρούμε το δικαίωμα να μην προσφέρουμε ορισμένους τρόπους πληρωμής και να σας παραπέμπουμε σε άλλες επιλογές πληρωμής, όπως για παράδειγμα πληρωμή μόνο με προκαταβολή, προκειμένου να προστατευτούμε από τον πιστωτικό κίνδυνο. Το κόστος οποιασδήποτε χρηματικής συναλλαγής θα επιβαρύνει εσάς.
4. α) PayPal
Σε περίπτωση πληρωμής μέσω PayPal, εξουσιοδοτείτε την πληρωμή σας προς εμάς έναντι της PayPal. Η πληρωμή μέσω PayPal είναι δυνατή μόνο στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
4. β) Πιστωτική κάρτα
Σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική κάρτα, ο λογαριασμός της πιστωτικής σας κάρτας χρεώνεται αμέσως με την υποβολή της παραγγελίας.
4. γ) Με αντικαταβολή
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, πληρώνετε επίσης ένα τέλος αντικαταβολής εκτός από το ποσό του τιμολογίου και τις βασικές χρεώσεις αποστολής ανάλογα με τον τελικό προορισμό παράδοσης.
4. γ) Προπληρωμή
Εάν επιλέξετε τη μέθοδο της προπληρωμής, σας δίνουμε τα τραπεζικά μας στοιχεία στην επιβεβαίωση της παραγγελίας. Το ποσό του τιμολογίου θα πρέπει να μεταφερθεί στον λογαριασμό μας εντός 10 ημερών από την παραλαβή της επιβεβαίωσης της παραγγελίας μας. Μόλις λάβουμε το συνολικό ποσό, η παραγγελία σας θα συναρμολογηθεί και θα σας αποσταλεί.
5. Κυριότητα, αποστολή και τιμές
5. α) Τιμές
Ισχύουν οι τιμές που αναφέρονται στην προσφορά κατά τη στιγμή της παραγγελίας. Οι αναφερόμενες τιμές είναι τελικές τιμές, δηλαδή περιλαμβάνουν τον ισχύοντα νόμιμο ιταλικό φόρο προστιθέμενης αξίας. Τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητά μας μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος αγοράς. Σε περίπτωση που ενεργήσετε κατά τρόπο αντίθετο προς τους όρους της σύμβασης, ιδίως σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής, δικαιούμαστε να απαιτήσουμε να μας παραδοθούν τα εμπορεύματα, εφόσον έχουμε υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Για αγορές ή παραδόσεις σε πελάτες που βρίσκονται εκτός της Ιταλίας, αλλά εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), είμαστε υποχρεωμένοι να χρεώνουμε ΦΠΑ με τον νόμιμο συντελεστή που ισχύει στη συγκεκριμένη χώρα. Καθώς οι συντελεστές ΦΠΑ διαφέρουν από χώρα σε χώρα, οι τιμές που χρεώνονται ενδέχεται να διαφέρουν από αυτές που αναφέρονται στην προσφορά μας κατά τη στιγμή της παραγγελίας σας.
Για αγορές και παραδόσεις σε πελάτες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν χρεώνουμε ΦΠΑ. Ο ιταλικός ΦΠΑ που περιλαμβάνεται στις τελικές τιμές μας δεν ισχύει. Κατά κανόνα, πληρώνετε τον εθνικό σας φόρο προστιθέμενης αξίας και τυχόν τελωνειακούς δασμούς, κατά περίπτωση, κατά την παράδοση των αποστολών στην υπηρεσία μεταφοράς δεμάτων σας.
5. β) Χρεώσεις αποστολής
Εντός της Ιταλίας και για πολλές άλλες χώρες, επιβάλλουμε κατ’ αποκοπήν χρέωση αποστολής. Θα βρείτε αυτές τις κατ’ αποκοπήν χρεώσεις στην ενότητα «Πληρωμή και αποστολή» της διαδικασίας πληρωμής στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα ή μπορείτε να μας στείλετε email.
6. Εγγύηση
Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά, τα δικαιώματα εγγύησης βασίζονται στις νομοθετικές διατάξεις του νόμου περί πωλήσεων.
7. Ευθύνη
Η ευθύνη μας για αποζημίωση, για οποιαδήποτε νομική αιτία (ιδίως για καθυστέρηση ή ελαττώματα), περιορίζεται στη συμβατικά τυπική, προβλέψιμη ζημία. Αυτός ο περιορισμός ευθύνης δεν ισχύει για την ευθύνη μας για πρόθεση ή βαριά αμέλεια, για εγγυημένα χαρακτηριστικά, για απώλεια ζωής, σωματική βλάβη ή ασθένεια ή σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό νόμο περί ευθύνης προϊόντων.
8. Δικαίωμα ακύρωσης για τους καταναλωτές
Το νόμιμο δικαίωμα ακύρωσης ισχύει μόνο για τους καταναλωτές. Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Αστικό Κώδικα, καταναλωτής είναι κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο συνάπτει δικαιοπραξία για σκοπό που δεν εμπίπτει στο πλαίσιο του εμπορίου, της επιχείρησης ή του επαγγέλματός του.
8. α) Πολιτική ακύρωσης
Δικαίωμα ακύρωσης
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να αναφέρετε κανέναν λόγο. Η προθεσμία ακύρωσης είναι 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία εσείς, ή τρίτος που έχετε ορίσει και δεν είναι ο μεταφορέας, παίρνετε στην κατοχή σας τα τελευταία εμπορεύματα, το τελευταίο μέρος της παράδοσης ή το τελευταίο είδος. Για να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης, πρέπει να μας ενημερώσετε ―RockFast s.r.o., Bohosudovska 478, 415 10 Teplice, email: info@craftmaker.gr― μέσω μιας σαφούς δήλωσης (π.χ. επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικά, τηλέφωνο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο), σχετικά με την απόφασή σας να ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση. Για να τηρηθεί η προθεσμία ακύρωσης, αρκεί να αποσταλεί η ειδοποίηση ακύρωσης πριν από την εκπνοή της προθεσμίας.
Τι συνεπάγεται η ακύρωση
Εάν ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση, είμαστε υποχρεωμένοι να σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν επειδή επιλέξατε μια μέθοδο παράδοσης διαφορετική από τη χαμηλότερου κόστους τυπική παράδοση που προσφέρουμε) χωρίς καθυστέρηση και εντός 14 ημερών το πολύ από την ημέρα που λάβαμε την ειδοποίηση ακύρωσης. Εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά μαζί σας, θα χρησιμοποιήσουμε την ίδια μέθοδο πληρωμής για την επιστροφή χρημάτων που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Σε καμία περίπτωση δεν θα σας χρεώσουμε για την επιστροφή αυτή. Μπορούμε να παρακρατήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρι να παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα ή μέχρι να προσκομίσετε αποδείξεις ότι επιστρέψατε τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα.
Θα πρέπει να μας στείλετε πίσω τα αγαθά ή να μας τα παραδώσετε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία θα μας ειδοποιήσετε ότι ακυρώνετε τη σύμβαση. Η προθεσμία τηρείται εάν αποστείλετε τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερών. Πληρώνουμε το κόστος επιστροφής των προϊόντων εντός της Ιταλίας. Υποχρεούστε να επιστρέψετε το κόστος για οποιαδήποτε απώλεια αξίας των αγαθών μόνο εάν η εν λόγω απώλεια αξίας οφείλεται σε χειρισμό των προϊόντων με τρόπο που δεν είναι απαραίτητος για τον έλεγχο της ποιότητας, των χαρακτηριστικών και του τρόπου λειτουργίας τους.
8. β) Εξαιρέσεις από το δικαίωμα ακύρωσης
Υπάρχουν νόμιμες εξαιρέσεις από το δικαίωμα ακύρωσης. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να ακυρώσετε τη σύμβαση εξ αποστάσεως πώλησης εάν τα προϊόντα που παραγγείλατε κατασκευάστηκαν ειδικά σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας ή είναι σαφώς προσαρμοσμένα στις προσωπικές σας απαιτήσεις και δεν μπορούν να πωληθούν σε κανέναν άλλον λόγω της εφαρμογής των προδιαγραφών σας.
Επιπλέον, το αρχικό σας δικαίωμα ακύρωσης λήγει πρόωρα όταν πρόκειται για:
- συμβάσεις παράδοσης σφραγισμένων εμπορευμάτων που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, εάν η σφραγίδα έχει αφαιρεθεί μετά την παράδοση,
- συμβάσεις παράδοσης αγαθών, εφόσον αυτά έχουν αναμιχθεί με άλλα αγαθά μετά την παράδοση και είναι, λόγω της φύσης τους, αδιαχώριστα
- συμβάσεις για την παράδοση εγγραφών ήχου ή εικόνας ή λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η σφραγίδα έχει αφαιρεθεί μετά την παράδοση.
9. Απόδειξη αγοράς
Κρατήστε όλες τις αποδείξεις αγοράς σας. Είναι σημαντικές για να αποδείξετε την αγορά που πραγματοποιήσατε αν χρειαστεί να αξιώσετε αποζημίωση ή για ασφάλιση σε περίπτωση κλοπής. Οι παραγγελίες σας αποθηκεύονται στο σύστημά μας. Εάν χάσετε τα έγγραφα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. Θα χαρούμε να σας στείλουμε αντίγραφο των δεδομένων που αφορούν την παραγγελία σας. Έχετε ανά πάσα στιγμή πρόσβαση σε αντίγραφα των τιμολογίων σας στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου» του Ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
10. Τόπος δικαιοδοσίας
Εάν είστε καταναλωτής και δεν έχετε την κατοικία σας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), η έδρα μας είναι ο τόπος δικαιοδοσίας. Το ευρωπαϊκό δίκαιο εφαρμόζεται αποκλειστικά σε όλες τις αξιώσεις μεταξύ εσάς και εμάς, εκτός εάν, σε περίπτωση σύμβασης καταναλωτή, η προστασία που σας παρέχεται από τις υποχρεωτικές διατάξεις του δικαίου του κράτους της ΕΕ στο οποίο έχετε τη συνήθη διαμονή σας παύει να ισχύει λόγω της εν λόγω επιλογής δικαίου.
11. Συμβουλές για την επίλυση διαφορών για τους καταναλωτές
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών. Αυτό επιτρέπει στους καταναλωτές να επιλύουν πρώτα τις διαφορές που σχετίζονται με την ηλεκτρονική τους παραγγελία χωρίς να προσφεύγουν στη δικαιοσύνη. Η πλατφόρμα επίλυσης διαφορών είναι προσβάσιμη ακολουθώντας τον εξωτερικό σύνδεσμο: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Προσπαθούμε να επιλύουμε φιλικά τυχόν διαφορές απόψεων που προκύπτουν από τη σύμβασή μας. Πέραν τούτου, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε διαδικασία διαιτησίας και λυπούμαστε που δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε την ευκαιρία να συμμετάσχετε σε τέτοιες διαδικασίες.