Όροι & Προϋποθέσεις
1. Εταιρεία
Επωνυμία και διεύθυνση:
RockFast s.r.o.
Bohosudovska 478
415 10 Teplice
Τσεχική Δημοκρατία
Αριθμός εγγραφής: 09385363
ΑΦΜ: CZ09385363
Email: info@craftmaker.gr
Ώρες λειτουργίας: 7:30 - 16:00 BST
2. Παραγγελία και σύναψη της σύμβασης
Τα προϊόντα που παρουσιάζονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα ή στις τρέχουσες διαφημίσεις μας, συμπεριλαμβανομένης της λεπτομερούς περιγραφής, δεν αποτελούν δεσμευτική προσφορά μας προς εσάς. Όταν πραγματοποιείτε παραγγελία εγγράφως, τηλεφωνικά, ηλεκτρονικά ή με οποιαδήποτε άλλη μορφή, υποβάλλετε σε εμάς μια νομικά δεσμευτική προσφορά. Ομοίως, κατά κανόνα, υποβάλλετε σε εμάς νομικά δεσμευτική προσφορά όταν εισάγετε τις ζητούμενες πληροφορίες σε οποιαδήποτε από τις ηλεκτρονικές φόρμες παραγγελίας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα της εταιρείας μας και ολοκληρώνετε την παραγγελία με κλικ στο κουμπί «Παραγγελία τώρα». Αντιθέτως, η απλή προσθήκη ειδών στο καλάθι αγορών σας δεν συνιστά νομικά δεσμευτική προσφορά εκ μέρους σας.
2. α) Πρόσθετες πληροφορίες
Πρόσθετες πληροφορίες για συμβάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο Μετά τη σύναψη της σύμβασης, αποθηκεύουμε το κείμενο της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων των Τυποποιημένων Όρων και Προϋποθέσεων, για τους δικούς μας σκοπούς. Εάν υποβάλετε παραγγελία στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα της εταιρείας μας, οι λεπτομέρειες για την αγορά σας εμφανίζονται στην επιβεβαίωση που σας αποστέλλουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας. Υποχρεούστε να αποθηκεύσετε μόνιμα ή να εκτυπώσετε την εν λόγω επιβεβαίωση παραγγελίας ώστε το περιεχόμενο της σύμβασης να είναι πάντα διαθέσιμο σε εσάς μετά τη σύναψη αυτής. Μπορείτε να αποθηκεύσετε την εν λόγω σύμβαση αποθηκεύοντας το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιέχει την επιβεβαίωσή μας.
Όσον αφορά την αναγνώριση και τη διόρθωση τυχόν σφαλμάτων κατά την εισαγωγή στοιχείων, σας εφιστούμε την προσοχή ως προς τα εξής: Για την παραγγελία σας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, τοποθετήσατε στο καλάθι αγορών τα είδη που επιλέξατε. Εκεί θα βρείτε επίσης επισκόπηση όλων των ειδών που τοποθετήσατε στο καλάθι αγορών και τα ακριβή έξοδα αποστολής. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί «Ολοκλήρωση αγοράς». Εισαγάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία στη σελίδα που ανοίγει μετά. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή «Προσθήκη μεθόδου πληρωμής». Εκεί, επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής που προτιμάτε και μετά κάντε κλικ στην επιλογή «Σύνοψη παραγγελίας». Εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα είδη που επιλέξατε και τυχόν πρόσθετες λεπτομέρειες που έχετε εισαγάγει, και να κάνετε έλεγχο για τυχόν σφάλματα κατά την εισαγωγή στοιχείων. Για διορθώσεις, μπορείτε τώρα να κάνετε κλικ στην επιλογή «Αλλαγή» ή «Πίσω». Είναι όλα σωστά τώρα; Δεσμευτική προσφορά για την αγορά των αγαθών υποβάλλεται μόνο όταν κάνετε κλικ στο κουμπί «Παραγγελία τώρα».
Μόνο αν υποβάλετε παραγγελία μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της εταιρείας μας, θα σας στείλουμε επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προορίζεται μόνο για να σας ενημερώσει ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί, και περιλαμβάνει τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Αυτή η επιβεβαίωση δεν συνιστά αποδοχή της προσφοράς σας. Η σύμβαση πώλησης μαζί σας καταρτίζεται, με την επιφύλαξη των Τυποποιημένων Όρων και Προϋποθέσεων της παρούσας, μόνο κατόπιν αποστολής από μέρους μας των ειδών που έχετε παραγγείλει, γεγονός που συνιστά αποδοχή της προσφοράς σας.
3. Όροι παράδοσης
3. α) Τυπική παράδοση
Εντός Ελλάδας, τα παραγγελθέντα και διαθέσιμα προϊόντα θα παραδίδονται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας και, σε περίπτωση πληρωμής εκ των προτέρων, εντός 5-6 ημερών από τη στιγμή που θα δώσετε στην τράπεζά σας εντολή να πραγματοποιήσει την πληρωμή. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την τήρηση των εν λόγω χρόνων παράδοσης, εκτός αν η μη τήρηση αυτών είναι σκόπιμη ή οφείλεται σε σοβαρή αμέλεια εκ μέρους μας.
Εάν υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση ή εάν η παραγγελία σας δεν μπορεί να παραδοθεί εν όλω ή εν μέρει, σας ενημερώνουμε αμέσως σε κάθε περίπτωση και σας επιστρέφουμε αμέσως τα χρήματα που έχουμε ήδη εισπράξει από εσάς. Για διεθνείς παραδόσεις, ανατρέξτε στην ενότητα 5 κατωτέρω. Οι παραδόσεις σε προορισμούς εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενδέχεται να υπόκεινται σε πρόσθετους τελωνειακούς δασμούς για εσάς. Για σχετικές λεπτομέρειες απευθυνθείτε στις τοπικές τελωνειακές αρχές.
Όλη η αλληλογραφία μαζί μας θα πρέπει να γίνεται στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά. Αυτό ισχύει και για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης. Στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα της εταιρείας μας είναι επίσης δυνατή η χρήση της αγγλικής, της γερμανικής, της τσεχικής, της σλοβακικής ή της ουγγρικής γλώσσας.
3. β) Διαχωρισμένες παραγγελίες
Εάν, με τη συγκατάθεσή σας, παραδώσουμε τα υπόλοιπα είδη της παραγγελίας σας σε μεταγενέστερη ημερομηνία, θα τα παραλάβετε χωρίς έξοδα αποστολής ή συσκευασίας.
4. Πληρωμή
Προσφέρουμε τις ακόλουθες επιλογές πληρωμής: πληρωμή έναντι λογαριασμού, PayPal, πιστωτική κάρτα, αντικαταβολή ή προπληρωμή με τραπεζικό έμβασμα. Σε κάθε παραγγελία, διατηρούμε το δικαίωμα να μην προσφέρουμε ορισμένους τρόπους πληρωμής και να σας παραπέμψουμε σε άλλες επιλογές πληρωμής, όπως για παράδειγμα πληρωμή μόνο με προκαταβολή, προκειμένου να προστατευτούμε από τον πιστωτικό κίνδυνο. Το κόστος οποιασδήποτε χρηματικής συναλλαγής θα επιβαρύνει εσάς.
4. α) PayPal
Σε περίπτωση πληρωμής μέσω PayPal, εξουσιοδοτείτε την πληρωμή σας προς εμάς μέσω της PayPal. Η πληρωμή μέσω PayPal είναι δυνατή μόνο στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
4. β) Πιστωτική κάρτα
Σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική κάρτα, ο λογαριασμός της πιστωτικής σας κάρτας χρεώνεται αμέσως κατά την υποβολή της παραγγελίας.
4. γ) Με αντικαταβολή
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, καταβάλλετε επίσης ένα τέλος αντικαταβολής εκτός από το ποσό του τιμολογίου και τις βασικές χρεώσεις αποστολής ανάλογα με τον τελικό προορισμό παράδοσης.
4. δ) Προπληρωμή
Εάν επιλέξετε τη μέθοδο της προπληρωμής, σας παρέχουμε τα τραπεζικά μας στοιχεία στην επιβεβαίωση της παραγγελίας. Θα πρέπει να μεταφέρετε στον λογαριασμό μας το ποσό του τιμολογίου εντός 10 ημερών από την παραλαβή της επιβεβαίωσής μας για την παραγγελία. Μόλις λάβουμε το συνολικό ποσό, θα προετοιμάσουμε την παραγγελία σας και θα την αποστείλουμε.
5. Κυριότητα, αποστολή και τιμές
5. α) Τιμές
Ισχύουν οι τιμές που αναφέρονται στην προσφορά κατά τη στιγμή της παραγγελίας. Οι αναφερόμενες τιμές είναι τελικές τιμές, δηλαδή περιλαμβάνουν τον ισχύοντα νόμιμο ελληνικό φόρο προστιθέμενης αξίας. Τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητά μας μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος αγοράς. Σε περίπτωση που ενεργήσετε κατά τρόπο αντίθετο προς τους όρους της σύμβασης, ιδίως σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής, δικαιούμαστε να απαιτήσουμε να μας παραδοθούν τα εμπορεύματα, εφόσον υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση.
Για αγορές ή παραδόσεις σε πελάτες που βρίσκονται εκτός Ελλάδας, αλλά εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), είμαστε υποχρεωμένοι να χρεώνουμε ΦΠΑ με τον νόμιμο συντελεστή που ισχύει στη συγκεκριμένη χώρα. Καθώς οι συντελεστές ΦΠΑ διαφέρουν από χώρα σε χώρα, οι τιμές που χρεώνονται ενδέχεται να διαφέρουν από αυτές που αναφέρονται στην προσφορά μας κατά την παραγγελία σας.
Για αγορές και παραδόσεις σε πελάτες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν χρεώνουμε ΦΠΑ. Ο ελληνικός ΦΠΑ που περιλαμβάνεται στις τελικές τιμές μας δεν ισχύει. Κατά κανόνα, πληρώνετε τον εθνικό σας φόρο προστιθέμενης αξίας και τυχόν τελωνειακούς δασμούς, κατά περίπτωση, κατά την παράδοση των αποστολών στην υπηρεσία μεταφοράς δεμάτων.
5. β) Χρεώσεις αποστολής
Εντός της Ελλάδας και για πολλές άλλες χώρες, επιβάλλουμε κατ’ αποκοπή χρέωση αποστολής. Θα βρείτε τις εν λόγω κατ’ αποκοπή χρεώσεις στην ενότητα «Πληρωμή και αποστολή» της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα ή μπορείτε να μας στείλετε email.
6. Εγγύηση
Εκτός αν έχει συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά, τα δικαιώματά σας για εγγύηση βασίζονται στις διατάξεις του νόμου περί πωλήσεων.
7. Ευθύνη
Η ευθύνη μας για αποζημίωση, βάσει οποιασδήποτε νομικής αιτίας (ιδίως λόγω καθυστέρησης ή ελαττωμάτων), περιορίζεται στη συμβατικά τυπική, προβλέψιμη ζημία. Αυτός ο περιορισμός ευθύνης δεν ισχύει για την ευθύνη μας εξαιτίας δόλου ή βαριάς αμέλειας, για εγγυημένα χαρακτηριστικά, για απώλεια ζωής, σωματική βλάβη ή ασθένεια ή δυνάμει του ευρωπαϊκού νόμου περί ευθύνης προϊόντων.
8. Δικαίωμα ακύρωσης για τους καταναλωτές
Το νόμιμο δικαίωμα ακύρωσης ισχύει μόνο για τους καταναλωτές. Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Αστικό Κώδικα, ως «καταναλωτής» νοείται κάθε φυσικό πρόσωπο που συνάπτει δικαιοπραξία για σκοπούς που δεν είναι δυνατόν να αναχθούν στην εμπορική, επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.
8. α) Πολιτική ακύρωσης
Δικαίωμα ακύρωσης
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς αιτιολόγηση. Η προθεσμία ακύρωσης είναι 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία εσείς, ή τρίτος που έχετε ορίσει και δεν είναι ο μεταφορέας, παίρνετε στην κατοχή σας τα τελευταία εμπορεύματα, το τελευταίο μέρος της παράδοσης ή το τελευταίο είδος. Για να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης, πρέπει να μας ενημερώσετε ―RockFast s.r.o., Bohosudovska 478, 415 10 Teplice, email: info@craftmaker.gr― μέσω σαφούς δήλωσης (π.χ. επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς, επικοινωνία μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την απόφασή σας να ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση. Για να τηρηθεί η προθεσμία ακύρωσης, αρκεί να αποσταλεί η ειδοποίηση ακύρωσης πριν από την εκπνοή της προθεσμίας.
Τι συνεπάγεται η ακύρωση
Εάν ακυρώσετε την παρούσα σύμβαση, είμαστε υποχρεωμένοι να σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν επειδή επιλέξατε μέθοδο παράδοσης διαφορετική από τη χαμηλότερου κόστους τυπική παράδοση που προσφέρουμε), χωρίς καθυστέρηση και εντός 14 ημερών το πολύ από την ημέρα που λάβαμε την ειδοποίηση ακύρωσης. Εκτός αν συμφωνηθεί ρητά μαζί σας διαφορετική μέθοδος, για την επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιούμε τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Σε καμία περίπτωση δεν θα σας χρεώσουμε για την επιστροφή αυτή. Μπορούμε να παρακρατήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρι να παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα ή μέχρι να προσκομίσετε αποδείξεις ότι επιστρέψατε τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτα.
Θα πρέπει να μας στείλετε πίσω τα προϊόντα ή να μας τα παραδώσετε χωρίς καθυστέρηση, και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία θα μας ενημερώσετε για την ακύρωση της σύμβασης. Η προθεσμία θα έχει τηρηθεί αν αποστείλετε τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερών. Εμείς καλύπτουμε το κόστος επιστροφής των προϊόντων εντός της Ελλάδας. Υποχρεούστε να επωμιστείτε το κόστος για οποιαδήποτε απώλεια αξίας των αγαθών μόνο αν η εν λόγω απώλεια αξίας προέκυψε από χειρισμό των προϊόντων με τρόπο που δεν είναι απαραίτητος για τον έλεγχο της ποιότητας, των χαρακτηριστικών και του τρόπου λειτουργίας τους.
8. β) Εξαιρέσεις από το δικαίωμα ακύρωσης
Υπάρχουν νόμιμες εξαιρέσεις από το δικαίωμα ακύρωσης. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να ακυρώσετε τη σύμβαση εξ αποστάσεως πώλησης εάν τα προϊόντα που παραγγείλατε κατασκευάστηκαν ειδικά σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας ή είναι σαφώς προσαρμοσμένα στις προσωπικές σας απαιτήσεις και δεν μπορούν να πωληθούν σε κανέναν άλλον λόγω της εφαρμογής των προδιαγραφών σας.
Επιπλέον, το αρχικό σας δικαίωμα ακύρωσης λήγει πρόωρα όταν πρόκειται για:
- συμβάσεις παράδοσης σφραγισμένων εμπορευμάτων που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, εάν η σφραγίδα αφαιρέθηκε μετά την παράδοση,
- συμβάσεις παράδοσης αγαθών, εφόσον αυτά έχουν αναμειχθεί με άλλα αγαθά μετά την παράδοση και είναι πλέον, λόγω της φύσης τους, αδιαχώριστα,
- συμβάσεις για την παράδοση εγγραφών ήχου ή εικόνας ή λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η σφραγίδα αφαιρέθηκε μετά την παράδοση.
9. Απόδειξη αγοράς
Κρατήστε όλες τις αποδείξεις αγοράς. Είναι σημαντικές για να αποδείξετε την αγορά που πραγματοποιήσατε αν χρειαστεί να αξιώσετε αποζημίωση ή για ασφάλιση σε περίπτωση κλοπής. Οι παραγγελίες σας αποθηκεύονται στο σύστημά μας. Εάν χάσετε τα έγγραφα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. Θα χαρούμε να σας στείλουμε αντίγραφο των δεδομένων που αφορούν την παραγγελία σας. Έχετε ανά πάσα στιγμή πρόσβαση σε αντίγραφα των τιμολογίων σας στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου» του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
10. Τόπος δικαιοδοσίας
Εάν είστε καταναλωτής και δεν έχετε την κατοικία σας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), τόπος δικαιοδοσίας είναι η έδρα μας. Το ευρωπαϊκό δίκαιο εφαρμόζεται αποκλειστικά σε όλες τις αξιώσεις μεταξύ υμών και ημών, εκτός εάν, σε περίπτωση σύμβασης καταναλωτή, η προστασία που σας παρέχεται από τις υποχρεωτικές διατάξεις του δικαίου του κράτους της ΕΕ στο οποίο έχετε τη συνήθη διαμονή σας παύει να ισχύει λόγω της εν λόγω επιλογής δικαίου.
11. Συμβουλές για επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών. Μέσω αυτής οι καταναλωτές μπορούν να επιλύουν πρώτα τις διαφορές που σχετίζονται με την ηλεκτρονική τους παραγγελία χωρίς να προσφύγουν στη δικαιοσύνη. Η πλατφόρμα επίλυσης διαφορών είναι προσβάσιμη στον εξωτερικό σύνδεσμο: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Εμείς προσπαθούμε να επιλύουμε φιλικά τυχόν διαφορές απόψεων που προκύπτουν από τη σύμβασή μας. Πέραν τούτου, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να συμμετάσχουμε σε οποιαδήποτε διαδικασία διαιτησίας και λυπούμαστε που δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε τη δυνατότητα συμμετοχής σε τέτοιες διαδικασίες.